Política de privacitat

Amb aquesta Política de Privacitat, el CENTRE COMERCIAL ANDORRÀ, S.A. (en endavant, nosaltres o CCA) t’informa de les dades personals que recollim mitjançant els serveis que ofereix aquest lloc web i la resta de serveis descrites a l’apartat ‎4, com les tractem i els drets que en relació a les teves dades personals i als nostres tractaments et confereix la normativa de Protecció de Dades Personals que ens és d’aplicació.

Normativa aplicable

1. La Llei 29/2021, del 28 de octubre, Qualificada de Protecció de Dades Personals del Principat d’Andorra (en el successiu, la LQPD), i els reglaments que la desenvolupen,
2. El Decret 391/2022, del 28-9-2022 d’aprovació del Reglament d’aplicació de la LQPD, i
3. El Reglament (UE) 679/2016 del Parlament Europeu i del Consell, del 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques respecte al tractament de dades personals y a la lliure circulació d’aquestes (en el successiu, “l’RGPD”).

A la següent taula trobaràs enllaços per a facilitar-li l’accés als punts d’aquesta política que siguin del teu interès, no obstant et recomanem que la llegeixis en la seva totalitat:

1. A qui aplica aquesta Política de Privacitat?
2. Qui és el responsable del tractament de les teves dades personals?
3. Com obtenim les teves dades personals?
4. Per a que fem servir les teves dades i amb quina base legal ho fem?
• Per a iniciar i mantenir la relació amb els nostres proveïdors
• Per subscriure-te’n al Programa Fidelia i gaudir dels beneficis de les nostres targetes
• Per a personalitzar la publicitat i promocions que et presentem d’acord amb el perfil comercial que puguem construir a partir d’informació pròpia
• Per a personalitzar la publicitat i promocions que et presentem d’acord amb el perfil comercial que puguem construir a partir d’informació pròpia i externa
• Per crear-te un compte d’usuari dels nostres serveis de compra online
• Per a iniciar i mantenir una relació comercial amb l’empresa que representes
• Per a gestionar les teves compres online
• Per portar-te la compra al teu domicili o lliurar-te-la en el punt de recollida del servei
• Per a enviar-te butlletins de novetats
• Per preservar la seguretat mitjançant videovigilància
• Per a atendre les teves sol·licituds, consultes o reclamacions
• Per a gestionar eventuals futures reclamacions
• Per a custodiar i retornar-te els objectes que perdis en les nostres instal·lacions
• Per seleccionar el nostre personal
• Per a garantir el funcionament del nostre lloc web (cookies funcionals)
• Per a extreure estadístiques agregades de l’ús del nostre lloc web (cookies analítiques)
• Per a millorar l’interès de la publicitat que reps (cookies de publicitat)
• Per a poder utilitzar els serveis de Google
• Per a altres finalitats que no siguin incompatibles amb les anteriors
5. Amb qui podem compartir les teves dades personals?
6. Quant temps conservem les teves dades personals?
7. Quins drets tens?
• Els teus drets
• On i com pots exercir els teus drets
• Formularis per a l’exercici dels teus drets
8. Quines responsabilitats tens?
9. Com protegim les teves dades personals?
10. Modificacions d’aquesta Política de Privacitat

1. A qui aplica aquesta Política de Privacitat?

Aquesta Política aplica als visitants d’aquest lloc web (nostra Web), als usuaris dels serveis que CCA ofereix amb les finalitats descrites a l’apartat ‎4 d’aquesta política (els Serveis), i a totes les persones les dades personals de les quals (per exemple, les seves imatges) puguin aparèixer a la nostra Web o en el context dels Serveis.

2. Qui és el responsable del tractament de les teves dades personals?

L’únic responsable de la utilització de les teves dades personals segons l’indicat en l’apartat anterior és:

          CENTRE COMERCIAL ANDORRÀ, S.A. (CCA), amb NRT A-700527-F i domicili social a l’avinguda Meritxell 92, AD500 Andorra la Vella (Principat d’Andorra).

Comptem amb un Delegat de Protecció de Dades a qui podràs dirigir-te mitjançant el correu dpd@cca.ad.

CCA no és responsable de les activitats que duguin a terme altres llocs web, fins i tot si s’accedeix als mateixos mitjançant enllaços que hi hagi en la nostra Web. És per això que et recomanem encaridament que llegeixis amb atenció la informació que et proporcionin aquests altres responsables abans de donar-los les teves dades personals (especialment les polítiques de privacitat i de cookies de cada lloc web que visitis), i que et comuniquis amb aquest responsable si tens alguna inquietud o pregunta.

3. Com obtenim les teves dades personals?

En general, ets tu qui, directament, ens proporciones les teves dades personals —per exemple, mitjançant els formularis que hi ha en aquesta Web—. Les úniques excepcions a aquesta norma, són:
• La teva imatge, quan eventualment la recullen les nostres càmeres de videovigilància;
• Les dades de contacte que ens proporcionin tercers que reserven o compren els nostres productes o serveis en el teu nom (com beneficiari);
• Les dades de contacte que ens proporcionin els nostres proveïdors de serveis i productes quan els representes;
• Les dades dels productes que compres mostrant una de les nostres targetes de fidelitat;
• Els quatre últims dígits de la teva targeta de crèdit, que juntament amb l’import de la compra i el número d’operació ens retorna el nostre proveïdor de serveis de pagament per al cas que vulguis consultar o revocar l’operació;
• Les fotografies dels esdeveniments que organitzem o en els quals participem, i en els quals puguis aparèixer;
• Les imatges que corresponguin a alguna notícia en la qual considerem que l’interès públic i el dret d’informació prevalen sobre els possibles interessos de les persones la imatge de les quals o altres dades personals es publiquin en la nostra Web;
• Les dades que sobre tu puguin aparèixer en els correus electrònics que rebem; i
• Les cookies d’aquest lloc web, sobre les quals trobaràs més informació en nostra política de cookies

4. Per a que fem servir les teves dades i amb quina base legal ho fem?

Per a iniciar i mantenir la relació amb els nostres proveïdors

Si representes un proveïdor de productes o serveis, recollim les teves dades de contacte i la teva signatura per a:
a) Gestionar les nostres relacions de tota classe amb el proveïdor que representes.
b) Gestionar la corresponent fitxa de la nostra llista de proveïdors autoritzats.
c) Gestionar els pressupostos i les factures del proveïdor que representes.

Els tractaments vinculats amb les finalitats ‎a) i ‎b) estan legitimats pel contracte laboral o de serveis que hagis signat amb el proveïdor que representes i el nostre interès legítim en contactar amb aquest. I els tractaments vinculats amb la finalitat ‎c) estan legitimats per ser necessaris per l’execució del contracte contractes que has signat amb nosaltres.

Per subscriure-te’n al Programa Fidelia i gaudir dels beneficis de les nostres targetes

Recollim les dades personals que ens proporciones mitjançant els formularis sol·licitud de les nostres targetes (Fidelia Descompte, i Fidelia Crèdit o Fidelia Pagament) o mitjançant el registre a la nostra aplicació mòbil CCAFidelia, que inclou la subscripció de una de les nostres targeta Fidelia en format electrònic/virtual, per a:
a) Gestionar la relació contractual que s’estableix entre nosaltres i tu en el moment de sol·licitar la targeta i subscriure-te’n al Programa Fidelia;
b) Gestionar, administrar, prestar, ampliar i millorar els serveis associats amb el dit contracte, incloent-hi el teu accés a l’estat del teu compte, als pagaments (mensuals o contra crèdit) i als descomptes dels quals t’has beneficiat;
c) Enviar-te informació sobre productes o serveis d’acord amb els termes i condicions d’ús de la targeta, per qualsevol mitjà, fins i tot si finalitza la relació contractual establerta mitjançant la sol·licitud de la targeta.
d) Realitzar estudis estadístics que permetin dissenyar millores en els serveis prestats;
e) Adequar cada servei per a millorar la seva qualitat de cara a tu; i
f) Dissenyar nous serveis relacionats amb els anteriors;

Addicionalment, recollim la teva signatura en els tiquets de compra abonats amb la nostra Targeta Crèdit per poder justificar els càrrecs mensuals, si escau.

Els tractaments vinculats amb les finalitats ‎a) i ‎b) estan legitimades per ser necessaris per l’execució del contracte d’adhesió al Programa Fidelia que signes durant la sol·licitud de la targeta.

La base legal dels tractaments vinculats amb les finalitats ‎c), ‎d), ‎e) i ‎f) és el nostre interès legítim, al qual podràs oposar-te en tot moment mitjançant l’enllaç inclòs a les comunicacions electròniques, trucant al número d’Atenció al Client +376870310, o sol·licitant-nos-ho segons t’indiquem a l’apartat ‎‎7 d’aquesta política.

La recollida dels tiquets signats es legitima per necessària per l’execució del contracte que signes al subscriure-te’n a la Targeta de Facturació.

Per a personalitzar la publicitat i promocions que et presentem d’acord amb el perfil comercial que puguem construir a partir d’informació pròpia

Tractem les dades de caràcter personal que
• Ens facilites durant la sol·licitud de targetes (físiques o virtuals); les que
• Recollim quan compres els nostres productes o serveis presentant aquestes targetes, com per exemple les compres que fas tant presencialment com online en els nostres establiments, i les dades per efectuar/autoritzar el pagament i facturar els productes i serveis; i les que
• Puguem inferir a partir de dades estadístiques;
amb la finalitat de segmentar els nostres clients i classificar-te en un dels perfils que hem creat per personalitzar la publicitat i promocions que et presentem en relació amb els productes o serveis dels sectors on desenvolupem la nostra activitat (fidelització, alimentació, llar, tèxtil, assegurances, préstecs, òptiques, immobiliària, telecomunicacions, tecnologia, informàtica, carburants, consum, esport, oci, temps lliure, turisme, estètica, perfumeria i mitjans de pagament).

Aquest tractament és necessari per al desenvolupament i execució del contracte d’adhesió al Programa Fidelia. En cas contrari no se li podran assignar els avantatges relatius a Client Fidelia. No obstant l’anterior, el Client pot oposar-se al tractament de les seves dades amb fins promocionals i a la recepció d’aquest tipus d’enviaments, en el procés d’alta o en un moment posterior, seguint el procediment per a l’exercici de drets descrit en l’apartat 7.

Per a personalitzar la publicitat i promocions que et presentem d’acord amb el perfil comercial que puguem construir a partir d’informació pròpia i externa

Combinem les nostres dades obtingudes segons t’indiquem en el punt anterior amb les bases de dades que ens comparteixen les altres empreses que participen en el programa Fidelia amb la finalitat d’oferir-te publicitat i promocions encara més ajustades a les teves necessitats i preferències en relació amb els productes o serveis dels sectors on desenvolupem la nostra activitat (fidelització, alimentació, llar, tèxtil, assegurances, préstecs, òptiques, immobiliària, telecomunicacions, tecnologia, informàtica, carburants, consum, esport, oci, temps lliure, turisme, estètica, perfumeria i mitjans de pagament).

La base que legitima aquest tractament es el teu consentiment per enriquir el teu perfil amb dades externes a CCA. L’enriquiment del teu perfil comercial és, per tant, voluntari, si bé en cas de no autoritzar-ho expressament no podrem personalitzar encara més la publicitat i promocions que t’oferim. Pots revocar el teu consentiment quan ho desitgis trucant al número d’Atenció al Client +376870310, o sol·licitant-nos-ho segons t’indiquem a l’apartat ‎7 d’aquesta política.

Per crear-te un compte d’usuari dels nostres serveis de compra online

Recollim les dades que ens facilitats quan ets registres en un dels nostres e-commerces (Super-U, Caprabo, Natturals, Tecnologia CCA), omplint el formulari, per a crear-te un compte personal amb quin facilitar-te la gestió de les teves reserves o compres online i la valoració dels nostres serveis, així com per vincular-la amb les dades del Programa Fidelia i/o del Club Caprabo quan eres membre d’algun d’ells, o d’ambdós.

La base que legitima aquesta activitat de tractament és l’execució del contracte d’usuari que signa en finalitzar el registre.

Per a iniciar i mantenir una relació comercial amb l’empresa que representes

Recollim les teves dades que rebem directament de tu o d’un tercer al qual representes, quan es registra com empresa en els nostres e-commerces amb la finalitat d’oferir els nostres productes a l’empresa que representes, i facturar-los-hi.

Els tractaments d’aquestes dades està legitimats per ser necessaris per l’execució del contracte de compravenda de serveis i productes del qual ets part interessada.

Per a gestionar les teves compres online

Recollim les dades que ens subministres en relació a la selecció o compra de serveis, productes o promocions, per a processar la teva compra, i comunicar-te per correu electrònic o per telèfon qualsevol informació relacionada que pugui ser del teu interès, així com per a gestionar i emetre documents acreditatius del contracte de compravenda que signes en enviar-nos la comanda, i comunicacions relacionada amb aquesta comanda.

La base que legitima aquests tractaments és el contracte de compravenda que signes al completar la compra.

Per portar-te la compra al teu domicili o lliurar-te-la en el punt de recollida del servei

Recollim les dades dels domicilis que ens proporciones mitjançant el teu compte d’usuari dels nostres serveis de compra online per lliurar-te la compra al lloc que seleccionis.

La base legal d’aquest tractament és el consentiment que manifestes en omplir adreces de lliurament en el teu compte d’usuari de serveis de compra online. El subministrament d’aquestes dades personals és voluntari, si bé en cas de no facilitar-nos-les no podrem donar-te el servei de lliurament a domicili i hauràs de recollir la teva compra en el punt d’atenció de l’establiment. Pots revocar el teu consentiment quan ho desitgis sense més que esborrar l’adreça en el teu compte, si bé, igualment, tal revocació farà impossible continuar l’entrega de la teva compra a domicili.

Per a enviar-te butlletins de novetats

Quan et subscrius al nostre servei de butlletins de novetats, tractem el teu correu electrònic per a enviar-te els nostres catàlegs i informar-te sobre novetats, descomptes o promocions.
La base legal d’aquest tractament és el teu consentiment, i pots retirar-lo en qualsevol moment exercint el teu dret tal com s’indica més endavant en aquesta política, o a través de l’enllaç que hi ha al peu de cada correu. L’única conseqüència de la retirada del consentiment és que deixaràs de rebre els butlletins de novetats per correu electrònic.

Per preservar la seguretat mitjançant videovigilància

Recollim la teva imatge a través dels nostres sistemes de videovigilància amb la finalitat de preservar la seguretat de les personis, els béns i les pròpies instal·lacions.
La base de legitimació per als citats tractaments és l’interès públic en la seguretat pública, el nostre interès legítim en la seguretat dels nostres establiments, i l’interès legítim de tercers que vulguin demanar tutela judicial sobre un delicte que pugui quedar acreditat per uns minuts d’un enregistrament.

Per a atendre les teves sol·licituds, consultes o reclamacions

Recollim les dades personals que ens proporciones en els teus correus electrònics, per telèfon, o a través del formulari de la pàgina de contacte o de les sol·licituds d’exercicis de drets, per a atendre les teves sol·licituds, consultes o reclamacions en relació amb els nostres serveis o amb els drets que tens sobre les teves dades personals.

La base legal d’aquest tractament és el consentiment que manifestes en enviar-nos o donar-nos aquestes dades, la nostra obligació legal d’atendre les teves sol·licituds de drets, i el nostre interès legítim a atendre’t. El subministrament de les teves dades personals és, per tant, voluntari, si bé en cas de no facilitar-nos-les no podrem donar curs a la teva sol·licitud, consulta o reclamació. Pots revocar el teu consentiment quan ho desitgis, si bé, igualment, tal revocació farà impossible continuar la tramitació de la teva sol·licitud, consulta o reclamació.

Per a gestionar eventuals futures reclamacions

Conservem les dades que poden ser necessàries per a gestionar les teves possibles reclamacions, o les nostres, sobre la base del nostre interès legítim a defensar-nos per a salvaguardar els nostres drets.

Per a custodiar i retornar-te els objectes que perdis en les nostres instal·lacions

Si has perdut un telèfon mòbil o qualsevol altre objecte que contingui dades personals i el trobem o ens el lliuren, custodiarem aquestes dades personals fins que el legítim propietari de l’objecte perdut el reclami amb èxit en el nostre punt d’atenció al client o, transcorregut un temps prudencial, li ho lliurem a la policia perquè siguin ells els qui gestionin la seva custòdia i eventual devolució.

La base que ens legitima per a tractar així les dades personals de mòbils, carteres, motxilles i altres objectes que poden contenir dades personals és el nostre interès legítim a evitar el seu furt i retornar-te’ls.

Per seleccionar el nostre personal

Tractem les dades del CV que voluntàriament ens fas arribar per gestionar la relació amb els candidats a un lloc treball en CCA, incloent-hi el procés de cerca, filtrat i emmagatzematge dels CVs dels potencials candidats, el procés de selecció de personal i el procés de contractació.

La base de legitimació per als citats tractaments és el teu consentiment, que manifestes en fer-nos arribar el teu CV, l’execució de mesures precontractuals, i si no tenim un procés de selecció obert o no resultes contractat i considerem que pots encaixar en futurs processos de selecció, el nostre interès legítim en conservar el teu CV amb el propòsit de incloure-ho en aquets futurs processos.

Per a garantir el funcionament del nostre lloc web (cookies funcionals)

Utilitzem cookies funcionals per a garantir el correcte funcionament del nostre lloc web.

En tractar-se de cookies necessàries per al correcte funcionament del lloc web, la seva utilització no requereix que ens donis el teu consentiment exprés, i la base que ens legitima per a utilitzar-les és el nostre interès legítim a poder oferir-te els serveis del nostre lloc web.

Pots trobar més informació sobre aquestes cookies en la nostra política de cookies

Per a extreure estadístiques agregades de l’ús del nostre lloc web (cookies analítiques)

Utilitzem cookies analítiques o estadístiques per a identificar les pàgines més i menys visitades, analitzar que continguts tenen major interès per als nostres visitants, i mesurar l’èxit de les nostres campanyes informatives, tot això amb l’objectiu de millorar els serveis que t’oferim a través de la Web. Totes aquestes finalitats proporcionen resultats agregats, en els quals no és possible identificar els interessos de cap persona concreta.

En tractar-se de cookies analítiques, no les utilitzarem fins no comptar amb el teu consentiment, i no donar-nos-el o retirar-nos-el no tindrà més efecte que dificultar el nostre objectiu de millorar la web mitjançant l’anàlisi d’estadístiques agregades de la navegació dels nostres visitants.
Pots trobar més informació sobre aquestes cookies en la nostra política de cookies

Per a millorar l’interès de la publicitat que reps (cookies de publicitat)

Utilitzem cookies de publicitat pròpies i de tercers per a enviar-te publicitat personalitzada, nostra o dels nostres socis.

En tractar-se de cookies no necessàries, no les utilitzarem fins no comptar amb el teu consentiment, i no donar-nos-el o retirar-nos-el no tindrà efecte tret que la teva visita al nostre lloc web no podrà utilitzar-se per a millorar l’interès de la publicitat que reps.

Pots trobar més informació sobre aquestes cookies en la nostra política de cookies

Per a poder utilitzar els serveis de Google

Addicionalment, com a obligació que Google LLC imposa a les entitats que, com nosaltres, utilitzen les eines Google Analytics i Google Ads, t’informem que aquests dos serveis són operats per Google Inc., domiciliat en 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, els EUA, i que Google Inc. és part beneficiaria d’aquests.

La informació generada per les galetes sobre el seu ús d’aquest lloc web i les seves preferències en matèria de publicitat generalment es transmet a un servidor de Google als EUA i s’emmagatzema allí. Si desitja obtenir més informació, pot consultar la pàgina que descriu com utilitza Google la informació del nostre lloc web i/o la política de privacitat de Google quant als esmentats serveis.

L’informem que hem activat la funció d’anonimització d’IP a les eines que ens permeten accedir als serveis de Google per a afegir salvaguardes addicionals a les clàusules contractuals tipus que protegeixen aquesta transferència internacional de dades als EUA. Amb això, Google escurçarà la seva adreça IP abans de transmetre-la als EUA (procés d’ofuscació de la seva identitat). Només en casos excepcionals s’envia l’adreça IP completa a un servidor de Google als EUA i s’abreuja allí. Google li garanteix que l’adreça IP transmesa pel seu navegador a Google Analytics no es tractarà conjuntament amb cap altra dada que tingui Google.
Pot consultar les categories de dades personals que processen aquests serveis a privacy.google.com/businesses/adsservices

Per a altres finalitats que no siguin incompatibles amb les anteriors

Podem utilitzar les seves dades personals per a altres finalitats que no siguin incompatibles amb les anteriorment assenyalades (com ara finalitats d’arxiu per raó d’interès públic, finalitats de recerca científica o històrica, o finalitats estadístiques) sempre que estigui permès per la normativa vigent matèria de protecció de dades personals, i per descomptat, actuant d’acord amb aquesta i amb la resta de normativa aplicable.

5. Amb qui podem compartir les teves dades personals?

No cedim a ningú les teves dades personals, tret que:
• Siguis tu mateix qui ens ho sol·liciti.
• Tinguem l’obligació legal de fer-ho.
• Sigui necessari perquè, conforme als termes i condicions d’ús de les nostres targetes, un establiment associat als nostres programes de beneficis puguin donar-te el benefici que et correspongui per la teva compra quan li mostris la nostra targeta.
• Contractis els nostres productes o serveis mitjançant intermediaris (per exemple, una agència de viatges) als qui hàgim de lliurar productes o serveis de que hagin comprat en el teu nom, ja sigui amb el consentiment que lis hagis donat a ells, o perquè ens l’hagis contractat explícitament a nosaltres,
• Siguem corresponsables de la recollida de dades, perquè, amb el teu consentiment o d’acord amb les condicions d’adhesió al programa Fidelia o al Club Caprabo, altres entitats les tractin en nom propi. Aquest és el cas de:
◦ Google Ireland Ltd, amb domicili social al carrer Gordon House 4, Barrow – Dublín, Irlanda, a qui hem encarregat el tractament de dades de les cookies necessàries per a utilitzar els seus serveis de Analytics i Ads. Google Ireland Ltd actua com a responsable independent per a tots els tractaments que realitza en el seu nom conforme a la seva política de privacitat. Transferim dades a Google Ireland Ltd sobre la base de l’acord de protecció de dades que aquesta empresa situada a la UE inclou en l’addenda al contracte estàndard per als països adequats a l’RGPD, com és el cas d’Andorra, al qual afegim la salvaguarda addicional d’activar l’anonimització de les IPs que recullen les cookies. En la nostra política de cookies veuràs quines cookies analítiques i de publicitat t’oferim i com configurar-les.
◦ Els nostres partners en el Programa Fidelia, als quals podria ser necessari comunicar el teu nom i cognoms, així com el teu nombre de Targeta Fidelia i/o Targeta del Club Caprabo, per tal de poder realitzar les verificacions oportunes per aplicar, per part dels diferents Partners, la promoció que aquest Partner ha acordat amb tu.
• Necessitem protegir els teus drets, els nostres, els dels nostres empleats, o els de tercers (el que pot requerir la cessió a la policia per motius de seguretat o a les autoritats de salut per a prevenir la propagació de malalties, per exemple, per a fins de rastreig de contactes). Per exemple:
◦ Si les nostres càmeres de videovigilància registren un robatori a les nostres instal·lacions, o
◦ Si tercer ens sol·liciti imatges de videovigilància sobre la base del seu interès legítim a sol·licitar tutela judicial efectiva respecte a la comissió d’un delicte o indemnització per danys i perjudicis que proven les imatges cedides, i amb el compromís de dita tercera d’utilitzar-les exclusivament per a la denúncia d’aquest delicte o per a la reclamació pels danys i perjudicis soferts, i reduint la cessió d’imatges a les mínimes i indispensables per a complir amb la finalitat perseguida.
• Necessitem que els tractin els nostres proveïdors de serveis, en el nostre nom, i sota els termes i condicions del corresponent contracte d’encarregat de tractament.
Qualsevol transferència internacional que eventualment necessitem realitzar complirà amb el que estableixin les normatives en vigor que a cada moment ens apliquin.

6. Quant temps conservem les teves dades personals?

CCA conserva les teves dades personals exclusivament durant el temps que durin els tractaments que les requereixen i, després, les mantindrem bloquejades durant tot el temps que triguin a prescriure les responsabilitats legals que ens apliquin a cada moment, derivades del tractament de què es tracti (incloent l’obligació de poder demostrar que hem atès la teva sol·licitud de destrucció de dades personals).

Per exemple, conservarem els enregistraments de videovigilància durant un màxim de 30 dies quan no contenen incidents, i, si excepcionalment s’ha produït un incident de seguretat durant aquest període o hi ha indicis de comissió d’algun delicte (per exemple, un robatori), extraurem una còpia de la part de l’enregistrament que recull l’incident que es conservarà fins al seu lliurament a la policia o a l’interessat involucrat que ens la requereix per a acreditar la seva sol·licitud de tutela judicial.

Quan no tinguem una finalitat legítima per a tractar algunes de les teves dades personals, les eliminarem o les anonimitzarem, i si això no fos possible (per exemple, perquè es trobin en còpies de seguretat), les emmagatzemarem de manera segura i les bloquejarem per a aïllar-les de qualsevol processament posterior fins que sigui possible la seva eliminació.

7. Quins drets tens?

Tens dret a obtenir confirmació sobre si disposem o no d’alguna dada personal teva.

Et recordem que, quan compartim dades personals amb altres responsables, hauràs d’exercir els teus drets directament enfront d’aquests responsables seguint les instruccions proporcionades en les seves pròpies polítiques de privacitat. Específicament, en relació amb les dades que les nostres cookies comparteixen amb Google, t’informem que pots instal·lar en el teu navegador Chrome, Internet Explorer, Safari, Firefox i/o Opera, el complement per a no enviar dades de Google Analytics o Google Ads a Google Inc.

A continuació, t’expliquem quins altres drets tens i com exercir-los.

Els teus drets

D’acord al que disposa la LQPD, pot sol·licitar-nos l’execució dels següents drets:

Accés a les teves dades personals.
Rectificació d’alguna de les teves dades personals, especificant la raó.
Supressió d’alguna o totes les teves dades personals.
Limitació del tractament de les teves dades, especificant la raó de la limitació.
Oposició al tractament de les teves dades personals.
Portabilitat de les teves dades quan la base de legitimació de la recollida hagi estat el consentiment o un contracte.
Dret a no ser objecte de decisions individuals automatitzades.

On i com pots exercir els teus drets

Pot exercir els seus drets:
1. Mitjançant l’enviament d’una sol·licitud escrita a CCA, adreçada a la nostra adreça postal, indicada a l’apartat ‎2 d’aquesta política, indicant-nos un mitjà de contacte amb tu per a poder respondre a la teva sol·licitud, o demanar-te més informació si fos necessari. Agrairíem que ens marquis al sobre “Exercici dels Drets de Protecció de Dades Personals”.
2. Mitjançant l’enviament del formulari associat al dret que desitges exercir a l’adreça de correu electrònic dpd@cca.ad, indicant a l’assumpte “Exercici de Drets de Protecció de Dades Personals”. Trobaràs aquests formularis més endavant, en aquest mateix apartat de la política de privacitat.

En ambdós cassos, si no ens és possible comprovar que ets qui dius ser, et sol·licitarem que, si us plau, ens facis arribar una prova de la teva identitat, i assegurar-nos d’aquesta manera de respondre únicament a l’interessat o al seu representant legal.

Tanmateix i especialment si consideressis que no has obtingut satisfacció plena de l’atenció de l’exercici dels seus drets, t’informem que podràs presentar una reclamació davant l’autoritat nacional de control del teu país, o dirigint-te a aquest efecte a l’Agència Andorrana de Protecció de Dades (APDA).

Formularis per a l’exercici dels teus drets

A fi de facilitar-li l’exercici dels seus drets, li recomanem fer servir els formularis de sol·licitud que corresponguin dins dels següents:
Formulari d’exercici del dret d’accés
Formulari d’exercici del dret de rectificació
• Formulari d’exercici del dret d’oposició (model A, i model B)
Formulari d’exercici del dret de supressió
Formulari d’exercici del dret a la limitació del tractament
Formulari d’exercici del dret a la portabilitat
Formulari d’exercici del dret a no ser objecte de decisions individuals automatitzades

8. Quines responsabilitats tens?

En facilitar-nos les teves dades, ens garanteixes que els mateixos són exactes i complets. Igualment, ens confirmes que respons de la veracitat de les dades personals que ens has comunicat i que els mantindràs convenientment actualitzats de manera que responguin a la teva situació real, fent-te responsable de les dades personals falses o inexactes que poguessis proporcionar-nos, així com dels danys i perjudicis, directes o indirectes, que poguessin derivar-se de la seva inexactitud.

No ens pots facilitar dades personals d’altres persones tret que estigui justificat en relació amb els serveis que ens sol·licites. En qualsevol cas, si ens facilites les dades personals de tercers, assumeixes la responsabilitat d’informar dites terceres prèviament a facilitar-nos les seves dades personals. Aquesta informació que has de proporcionar als tercers les dades dels quals ens subministris, ha d’incloure totes les disposicions previstes en aquesta política de privacitat, i ets tu qui es fa responsable de la licitud d’aquestes dades personals i de transmetre-li als seus titulars els drets que tenen en relació a les seves dades personals.

En els casos en els quals hagis de facilitar-nos dades personals d’un menor de 16 anys o d’una persona que tingui els seus drets limitats, en fer-ho t’obligues a comptar amb l’autorització dels titulars de la seva pàtria potestat o tutela. Sense aquesta autorització, queda prohibit que ens facilitis qualsevol dada personal d’aquestes persones.

9. Com protegim les teves dades personals?

Estem del tot compromesos amb la protecció de la teva privacitat i les teves dades personals. Hem elaborat el registre de totes les activitats de tractament de dades personals que duem a terme, hem analitzat el risc que pot suposar-te cadascuna d’aquestes activitats, i hem implementat les salvaguardes legals, tècniques i organitzatives adequades per evitar, dins el possible (donat que el risc cero no existeix), l’alteració de les teves dades personals, el seu mal us, pèrdua, robatori, accés no autoritzat, o tractament no autoritzat. Mantenim convenientment actualitzades les nostres polítiques per assegurar que et proporcionem tota la informació que tenim sobre el tractament de les teves dades personals, i per a garantir que el nostre personal rep les directrius oportunes respecte a com deu tractar les teves dades personals. Hem firmat o estem firmant clàusules de protecció de dades i contractes d’encarregat de tractament amb tots els nostres proveïdors de serveis, atenent a la necessitat que cadascun d’ells té de tractar dades personals.

Restringim l’accés a les dades personals a aquells empleats que realment les necessiten conèixer per a realitzar algun dels tractaments referits en questa política, i els hem format i conscienciat sobre la importància de la confidencialitat i el manteniment de la integritat i disponibilitat de la informació, així com sobre les mesures disciplinàries que implicaria qualsevol eventual infracció en aquesta matèria.

10. Modificacions d’aquesta Política de Privacitat

Actualitzarem aquesta política quan sigui necessari per a reflectir els eventuals canvis que es produeixin en la normativa o en els nostres tractaments. Si els canvis fossin substancials, t’ho notificarem abans que siguin vigents fent-te arribar una notificació o publicant un avís prominent en aquesta web, i tindràs l’opció d’exercir els teus drets tal com t’informàvem en una secció anterior. En qualsevol cas, et recomanem que revisis periòdicament aquesta política de privacitat per a saber com protegim les teves dades personals.

Si tens qualsevol pregunta sobre aquesta política, no dubtis a fer-nos-la saber enviant-nos un correu a dpd@cca.ad.

Loading...